03 August 2010

Safari Barbie

I dub this look, "Safari Barbie." Because really, what else could it be? (Suggestions welcome.)These are my new BC sandals, on the inside they say "Because I take the road less travelled."Here I am trying to look calm and pretty (and very style blogger-ish) while showing off my necklace. I then realized that my nail polish matches my shirt almost exactly.This is how I feel about my matchy-matchy. I'll leave the interpretation to you, my dear readers.
Zara skirt, F21 tee, vintage necklace my grandma gave me, BC sandals, Essie nail polish

24 comments

  1. Haha I love the last two pictures! Cutie.

    That skirt absolutely rules; the super high waist is great. And I think Safari Barbie is a perfect way to describe this. XD I love it!

    ReplyDelete
  2. Safari Barbie: ha ha ha! GREAT name for the look. It could also be "Palm Sprints Khaki."

    You look great, cool as a cucumber in your pink and tan.
    Like the blogger pose by the way. Yeah, it's tough to come up with new poses and not feel silly.

    You are seriously a cutie pie. -Bella Q
    http://www.thecitizenrosebud.com

    ReplyDelete
  3. Hehe I could have sworn my safari barbie had the same outfit!

    Adorable as always:)

    ReplyDelete
  4. Haha, I love your face in the last photo - too adorable! Also, that's how I feel when I'm too matchy matchy as well.

    (Thanks for the comment on my blog and for visiting!)

    ReplyDelete
  5. haha, I love the name! And the skirt is verrrry nice (:

    http://itscohen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Thanks for your sweet comment! The nailpolish fits perfectly :D And...I adore your shoes in your last post!
    xo

    ReplyDelete
  7. Great skirt, love how its really fitted at the waist
    Rianna xxxxx

    ReplyDelete
  8. i love your skirt. so summery.

    ReplyDelete
  9. cute sandals! I'd wear them : )

    hahaha so funny, what subway did u think you saw me on? what day?

    www.the-blisslist.com

    ReplyDelete
  10. ahh oh my god I had a doll when I was little that was like a rip-off of barbie, and the first one I got was a Safari one! I remember each doll came with a magazine and it had all safari-themed stories and puzzles and stuff. then your pink top reminded me that there was a ballerina one too! oh I loved that doll, why can't I remember her name? that's gonna bug me now.
    well this was the most pointless comment ever. I like your sandals.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. my interpretation is that you're saying whats up bitch?ahaha

    check out my latest giveaway!

    Xoxo
    Chandler

    ReplyDelete
  13. You look so pretty. I love that tee colour, it's so pretty and of course awesome nail polish. I love hot pink!!

    Totally a Safari Barbie look.

    ReplyDelete
  14. ooh pretty! My first thought was "pink desert" but i prefer safari barbie. What is the name of the essie polish? I want something really pink on my nails!

    ReplyDelete
  15. lol I love this look, I always forget about nails :P That skirt rocks!

    ReplyDelete
  16. You look so pretty. I love that tee colour, it's so pretty and of course awesome nail polish. I love hot pink!!

    Totally a Safari Barbie look.

    ReplyDelete
  17. Haha I love the last two pictures! Cutie.

    That skirt absolutely rules; the super high waist is great. And I think Safari Barbie is a perfect way to describe this. XD I love it!

    ReplyDelete
  18. You look so pretty. I love that tee colour, it's so pretty and of course awesome nail polish. I love hot pink!!

    Totally a Safari Barbie look.

    ReplyDelete
  19. my interpretation is that you're saying whats up bitch?ahaha

    check out my latest giveaway!

    Xoxo
    Chandler

    ReplyDelete
  20. i love your skirt. so summery.

    ReplyDelete

Thanks for stopping by!

happy, honey & lark. All rights reserved. © Maira Gall.